Į ,,OFF- ROAD” KLASĘ TAIKOSI IR ,,ALFA ROMEO”
Liucijus Suslavičius
Tokios tradiciškai vien sportinius aukštos klasės automobilius gaminančios firmos kaip ,,Porsche” įžengimas į specifinį pasaulinės automobilių rinkos visureigių sektorių negalėjo ,,nesujudinti” ir kitų iki šiol ,,off-road” kategorijos automobiliais nesidomėjusių gamintojų. Vakarų Europos spaudoje praėjusį mėnesį pasirodė informacija, kad iki šiol vien greitaeigiais sportiškais ir sportiniais ( tai ne vienas ir tas pat!) automobiliais garsėjusi Italijos automobilių firma ,,ALFA Romeo”, priklausanti koncernui FIAT, žada pradėti prašmatnaus 4×4 tipo modelio ,,Kamal” gamybą!
,,Kamal” – nepaprastai dailus grakščiai lenktų linijų penkiadurį 4350 mm ilgio kėbulą turintis visureigis. Pažvelgus iš priekio, net ir nepasakysi, kad tai ne koks sportinis ,,ALFA Romeo kupe. O ir viduje keturios individualios sportinės sėdynės verčia kiek suabejoti, kad tai bekelei skirtas automobilis. Tad geriau vadinkime jį ,,magistralių visureigiu” – juk 3,2 litro darbo tūrio 6 cilindrų 250 AG variklis leidžia ,,Kamal” pasiekti maksimalų 225 km/h greitį. Tikram džipui toks greitis nereikalingas. Nuolatinę visų ratų pavarą kontroliuoja elektronika, tad visa tai, ką turi konkurentai – praslydimo kontrolės, diferencialų blokavimo, greičio ir sukimo momento ribojimo bei kitas sistemas naujoji ,,alfa” tikrai turės. Gali būti, kad sekant koncerno ,,Volkswagen” pavyzdžiu, modelis ,,Kamal” taps baziniu kitų Italijos koncerno markių – ,,Fiat” ir ,,Lancia” analogiškiems ,,off-road” automobiliams. Bet tai išaiškės tik 2005 – siais, kai pirkėjai gaus pirmuosius ,,Kamal”