OPEL ir VW 2003 (LT)

,,OPEL” IR ,,VOLKSWAGEN” 2003-SIAIS – NAUJAS KOVOS UŽ PIRKĖJŲ PALANKUMĄ ETAPAS

L. Suslavičius

Ateinantys 2003-ji metai mažų ir kompaktiškų automobilių rinkoje atneš nemažai naujovių ir naują dviejų svarbiausių varžovų šiame jos segmente – ,,Opel” ir ,,Volkswagen” – kovos už pirkėjus etapą.

Rimčiausiu ,,amžinai antro”, t.y. firmos ,,Opel” argumentu tikriausiai taps trečiosios kartos ,,Astra”, kurios oficialus pristatymas numatytas parodoje IAA-2003. Svarbiausia naujojo modelio naujovė – kėbulo dizainas. Panašu, kad ,,Opel” nusprendė savo naująjį modelį padaryti maksimaliai panašų į klasės lyderį VW,,Golf’, ,,priartinti” jį net siluetu. Nors ,,Astra III” tikrai ne ,,golfas”, bet ji labiau panaši būtent į dabar gaminamą ,,Golf IV”, nei į savo tiesioginę pirmtakę ,,Astra II”. Pavyzdžiui, baziniame chečbeko tipo kėbule kažkur ,,dingo” charakteringas ,,astrai” nuožulnus kėbulo galas. Jo vietoje – platus kaip ,,Golf” statramstis, tiesa, galinių durelių linijos vis tik tokios, kaip dabar gaminamos ,,astros”. Priekinė dalis – variacijos šiuometinės ,,Opel Vectra” tema. Jau šiandien skelbiama, jog ,,Astra III” bus siūloma su trijų arba penkių durų chečbeko tipo kėbulu, kaip universalas ant prailgintos platformos ir kaip sportiškas kupė su plieninių sulankstomu stogu, tokiu, kokiu puikuojasi ne bet kas, o ,,Mercedes Benz SLK”. Nieko sau užmojai! Variklių gama apima 5 benzininius ir 5 dyzelinius variklius, jų galingumo diapazonas – nuo 75 iki 192 AG. Važiuoklė ne itin skirsis nuo dabartinės, nors galima laukti, kad kai kurie mazgai ir agregatai bus naujos konstrukcijos.

,,Volkswagen” atsakas – naujasis ,,Golf V” pasirodys kiek vėliau, tad susidomėjimą savo produktais svarbiausias Vokietijos automobilių gamintojas 2003-siais bandys išlaikyti, pristatydamas naujieną – itin originalų VW,,Lupo” variantą su pakeliamomis į viršų kaip sparnai labai plačiomis durelėmis ir 4 atskirais krėslais. Gamintojas supranta, kad toks, kad ir labai patogus keleiviams dizainerių sprendimas šiek tiek suglumins tradicinius ,,Volkswagen” klientus, todėl į ,,Lupo” bus montuojamas dar vienas ypatingas agregatas – labai ekonomiškas(degalų sąnaudos 100 kilometrų kelio – tik du litrai degalų) trijų cilindrų variklis. Pradžioje tai bus ekskliuzyvinis ir gana brangus automobiliukas važinėjimui mieste, kainuosiantis 20 tūkstančių eurų. Ir tik 2006 – siais numatoma masinės ,,Lupo” su tokiu kėbulu gamybos pradžia. Automobilio kaina kaip spėjama, tada kris iki 10-11 tūkstančių eurų, bus siūlomos modifikacijos su ,,normaliais”, tame skaičiuje ir galingais sportiškais, varikliais. Beje, iki to laiko pasirodys ir ,,Golf V”, ir dar mažesnis nei ,,Lupo” modelis, kurio pavadinimas dar nenustatytas.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *