Suzuki Liana (LT)

,,Suzuki Liana” – pusiaukapotinis sedanas

Liucijus Suslavičius

Visi žinome – šiandien automobilių gamintojai, plėsdami siūlomų kokio nors modelio lengvojo automobilio modifikacijų gamą, be sportinių variantų vis dažniau ant tos pat platformos sukuria dar ir vienatūrį miniveną. Geriausiu pavyzdžiu čia galėtų būti kad ir ,,Opel Zafira” – minivenas ant ,,Opel Astra” platformos. Bet štai atsirado gamintojas, surizikavęs viską padaryti atvirkščiai – vienatūrį perdirbti į sedaną. Japonijos firma ,,Suzuki”, pas mus labiau žinoma tarp nedidelių visureigių mėgėjų, kažkaip tyliai, be reklaminio triukšmo, parengė ir pradėjo gaminti 201- siais debiutavusio vienatūrio ,,Liana” variantą su keturių durų sedano tipo kėbulu. Atskirti juos galima , pažvelgus iš šono, nes visa priekinė dalis – trumpas nuolaidus variklio kapotas, aštriakampiai žibintai, buferis su oro paėmimo ,,žiotimis”, priekinis stiklas, priekinės durelės su mažučiais trikampiais stiklais ties veidrodėliais – tiksliai sutampa su vienatūrio detalėmis. Aukštas vienatūrio stogas automobilio aukštis – 1,54 metro) ties viduriniu statramsčiu ima sklandžiai leistis žemyn, pereidamas į galinį stiklą ir 413 litrų talpos bagažinės dangtį. Kokias nors išskirtiniais dizaino elementais ,,Liana Sedan” lyg ir ,,nesublizga’, tai gerai ,,sukirptas”, bet gana standartinės Azijos gamintojams išvaizdos nedidelis automobilis. Interjeras aukšto stogo dėka tikrai erdvus, bet nestebina nei panaudotų medžiagų kokybe, nei akį patraukiančiais dizaino sprendimais. Tik trijų stipinų vairas su savotiškos formos centine dalimi ir šviesos diodai visų prietaisų skalėse šiek tiek išskiria ,,Liana” tarp ,,bendraklasių”. Tarp sėdynių – griozdiškas centrinis tunelis. Tai unifikacijos su 4×4 tipo modeliais ,,palikimas”. Šiaip jau standartinė ,,Liana” turi priekinių ratų pavarą. Automobilis siūlomas su 1,3 ir 1,6 litro darbo tūrio benzininiais 4 cilindrų varikliais, tokiais pat, kaip naudojami modelyje ,,Baleno” – su 16 vožtuvų galvutėmis, išvystančiais atitinkamai 90 ir 103 AG. Pavarų dėžės – penkialaipsnės mechaninės arba ,,automatai”. Pakaba – ir priekyje, ir gale nepriklausoma, ,,McPherson” tipo, gana komfortiška. Standartinės įrangos sąraše – stabdžių ABS, dvi saugos oro pagalvės, elektros varikliukais valdomi visų šoninių langų stiklai bei šoniniai veidrodžiai. Pačia ,,kiečiausia” modifikacija galime vadinti 4×4 tipo ,,4grip” transmisiją su daugiadiske sankaba, automatiškai įjungiančia galinių ratų pavarą, kai priekiniai ratai ima praslysti. Šis ,,Liana” variantas išsiskiria dar ir tuo, kad turi kondicionierių ir šonines saugos oro pagalves.

Manoma, kad Europos rinkoje šis ,,suzuki” modelis konkuruos su ,,Renault Symbol”, ,,Fiat Sienna”, ,,SEAT Cordoba” ar ,,Škoda Fabia” sedanais.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *