TOYOTA MR2 (LT)

,,TOYOTA MR2″ – DAUGIAU PLIUSŲ NEI MINUSŲ

Liucijus Suslavičius

Yra automobilių, kurie niekados ,,neišeina iš mados”. Tegu jie laikomi nepraktiškais, tegu juos perka tik nežymi automobilininkų dalis. Bet jie niekad neišnyksta iš rinkos, nors neretai specialistai labai rimtai argumentuoja, kodėl tokie automobiliai nereikalingi. Viena iš tokių ,,nepaklausių” automobilių kategorijų yra rodsteriai.

Visgi, kad ir ką teigtų žinovai, šiemet kaip tik rodsterių paklausa rinkoje auga! Tai rodo ir nauji šiais metais pasirodę ir modernizuoti tokiam smagiam pasivažinėjimui, kai už nugaros ,,urzgia” galingas variklis, o vėjas kedena plaukus, skirti automobiliai. Koncernas ,,Toyota” šiais metais modernizavo populiarų klasikinį modelį ,,MR2″. Pirmiausia pastebime modifikuotą priekinės dalies spoilerį bei kiek kitokios formos priekinius ir galinius žibintus. Na, o po to galime susipažinti ir su ,,mechanika”. Žemas tik 3,89 metro ilgio dvivietis automobilis su 1,8 litro darbo tūrio keturių cilindrų 140 AG varikliu už sėdynių šiais metais gavo naują 6 laipsnių pavarų dėžę, važiavimo saugumą didinančią stabilumo kontrolės sistemą ESP ir didesnius 16 colių galinius varančiuosius ratus. Ne taip jau ir lengva – sveria 975 kilogramus – ,,Toyota MR2″ tiesiog ,,limpa” prie kelio ir gerai paklūsta vairui, o jei neatsargiai ,,pagazavus”, jos apvalainas užpakaliukas ims slysti šonan, ESP be vairuotojo pagalbos privers greitaeigį rodsterį vėl sugrįžti į pasirinktą trajektoriją. Iš vietos iki 100 km/h ,,MR2″ pagreitėja per 7,9 sekundės, o jo maksimalus greitis – 210 km/h. degalų suvartojimas yra maždaug 8,5 litro šimtui kilometrų kelio.

Pagal užsakymą automobilyje gali būti sumontuota sekvencinė pavarų dėžė. Ji kainuos papildomus 1800 eurų. Pavaros tada junginėjamos trumpais svirties judesiais pirmyn-atgal arba pirštais spaudant vairo rate sumontuotus perjungimo klavišus. Sankabą perjungimo momentu išjungia automatiškai veikiantis hidraulinis mechanizmas. Nedidelė paslaptis – automatika suveikia itin sklandžiai, jei prieš perjungimą kiek atleidžiamas akseleratoriaus pedalas.

Vietos rodsteryje nepadaugėjo – jo salonas ankštokas, bagažinės talpa vos 90 litrų, o pigokai atrodanti durelių apdailos plastmasė ne itin derinasi su šaunia ,,MR2″ išore. Bet gal tai padaryta sąmoningai – juk rodsteris dažniausia važinėja atviras, tad dulkės, drėgmė yra natūralia aplinka, ir plastmasė čia praktiškiau už brangią odą.

Vokietijoje jau pardavinėjami 2003-jų metų modelio ,,Toyota MR2″ pigiausiame išpildyme kainuoja 24,7 tūkstančio eurų.

Nuotraukose: Toyota MR2

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *