„CITROEN JUMPER” BAKE – DUJOS
Visame pasaulyje kylančios degalų kainos verčia gamintojus ieškoti pirkėjams patrauklesnių sprendimų ir taip padidinti savo pardavimus automobilių rinkoje. Vienas jų – jau gamykloje komplektuoti automobilius dujine įranga. Būtent tokį variantą pasirinko Prancūzijos firma „Citroen”, pradėjusi keleivinio-krovininio „Citroen Jumper” varianto „Kombi Confort 33M” specialios „dujofikuotos” modifikacijos gamybą. Šiuo modeliu firma papildė jau anksčiau įsisavintų dujas kaip kurą naudojančių „sitroenų” – „Berlingo”, „Berlingo Multispace Plus” bei „Jumper 33h” rikiuotę.
„Jumper Kombi Confort 33M” turi dviejų litrų darbo tūrio variklį, kuris sugeba išvystyti 110 AG, naudojant benziną ir 96 AG, perjungus jį darbui dujomis. Sukimo momentas, aišku, irgi kiek mažesnis – 146 Nm/3700 aps/min vietoje 168 Nm važiuojant benzinu, bet didelio skirtumo važiuojant vairuotojas nejaučia. Trys po automobilio dugnu sumontuoti balionai dujoms talpina 160 litrų iki 200 barų suslėgtų dujų (kas atitinka 32 kūbinius metrus). Benzino bako talpa – 80 litrų, tad kol išnaudos visus degalus, „Jumper” nuvažiuos 850 kilometrų. Degalų sąnaudos praktiniame bandyme siekė 13,2 litro benzino arba 12,9 kūbinio metro dujų 100 kilometrų kelio.
Pagal užsienio spaudą parengė L.S.