KAI REIKIA APLENKTI KONKURENTUS Liucijus Suslavičius
Kad šiais laikais, siekiant suvilioti potencialius pirkėjus, kuriami nauji, į ankstesnes tradicines kategorijas netelpantys automobilių tipai, rinkodaros specialistai pastebėjo jau senokai. Pradžioje sutikti atsargiai, tokie išsiskiriantys iš įprastos modelių gamos automobiliai dabar užkariauja vis didesnę rinkos dalį. Techniškai artimi baziniams modeliams, savo netradicine išvaizda bei originaliais siūlomais sprendimais, jie suteikia galimybę “išsiskirti minioje”, pabrėžti savo, kaip asmens, individualybę.
Na, kaip išsiskirti populiariojo “VW Golf” savininkui? Spalva, salono komplektacija, lietais ratlankiais? Bet vis tiek “Golf” bus “Golf”, tik truputį kitoks. Pirkti “Golf” su universalo kėbulu? Bet tai greičiau tiks tam, kas naudoja šį automobilį verslo ar tarnybos reikalams. Tačiau norintiems išsiskirti tarp daugybės panašių automobilių “golfistams” netrukus pagelbės pats gamintojas – 2005 metų vasario mėnesį turėtų debiutuoti “Golf Plus” – vis tas pat, bet ne toks pat “golfas”. Volfsburgo dizaineriai ant serijinės platformos uždėjo originalų penkiadurį kėbulą, savo siluetu primenantį miniveną su trumpu variklio skyriumi, nuo priekio aukštyn sklandžiai kylančia stogo linija ir beveik vertikaliu galu. Būdamas tokio pat ilgio, kaip serijinis VW Golf” – 4200 mm, “Golf Plus” yra dešimčia centimetrų aukštesnis (aukštis – 1,59 m). atitinkamai jame sėdynės įrengtos vertikaliau, tad penkiems jo keleiviams padaryta daugiau vietos kojoms, jie geriau mato aplinką per didesnius langus, jausdamiesi beveik kaip turistiniame autobuse. Spėjama kaina – nuo 20 tūkstančių eurų.