Porsche Carrera GT (LT)

,,PORSCHE CARRERA GT” -IŠSIPILDŽIUSI SVAJONĖ APIE GREITĮ

Liucijus Suslavičius

Jis plokščias, kaip ir jo už vairuotojo nugaros gaudžiantis variklis – vos 1,16 metro aukščio dvivietis superkaras turi tradicinį markei ,,Porsche” opozicinį variklį. Tačiau šį kartą tai ne tradicinė ,,šešiukė”, o 5,7 litro darbo tūrio dešimties cilindrų 612 AG galios variklis. Jo varomas 4,61 metro ilgio automobilis iš vietos iki 100 km/h pagreitėja per akimirksnį (o tiksliau – per 3,3 sekundės). Kad atlaikytų tokias apkrovas, konstruktoriai užsakė ,,Carrera GT” pavadintam lenktyniniam (beveik!) bolidui naujas padangas su itin plačiu profiliu – priekyje 265, gale – net 335.

Automobilis turi visus ,,Porsche” būdingus dizaino bruožus, tačiau kartu ir skiriasi nuo masinių ,,Boxter” ar ,,911″, nes siluetu jis labiau primena žiedinėse lenktynėse dalyvavusius ,,Porsche” – nedidelis skyrius vairuotojui ir keleiviui, o už jo – ilgas žemutis variklio ir transmisijos skyrius. Naujojo ,,Carrera GT” kėbulą galime pavadinti spaideriu – mat, jis atviras, tačiau turi už sėdynių apsauginį lanką. Jį ir priekinio lango rėmą sujungus dviem kevlaro gaubtais bei pakėlus durelių stiklus, spaideris tampa uždaru kupė. Beje, kadangi automobilis itin žemas, gaubtus ties vairuotojo ir keleivio galvomis teko kiek ,,išpūsti”. Tada žiūrint iš priekio, automobilio stogas atrodo lyg ,,įlenktas” per vidurį.

Šis tikrai fantastinių galimybių ir ne mažiau fantastinės kainos (spėjama, kad ,,Carrera GT” kainuos 400 tūkstančių eurų) automobilis ,,normaliam” vairuotojui nebus prieinamas. Kad dar labiau pabrėžti jo išskirtinumą, firma pareiškė pagaminsianti lygiai 1000 vienetų. Planuojama, kad greičiausias iš visų serijinių ,,Porsche” pirmiesiems pirkėjams bus perduotas šių metų pabaigoje.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *