Smart Roadster (LT)

,,SMART ROADSTER” – AUTOMOBILIS KARŠTOMS DIENOMS L. SUSLAVIČIUS

Karštomis šių metų vasaros dienomis ne vienas mūsų pavydžiu žvilgsniu lydėjo važiuojančius atvirus kabrioletus. Deja, kabrioletai pas mus reti – juk tai pietietiškam klimatui skirti, be to kur kas brangesni, nei standartiniai, automobiliai. Bet automobilių gamintojai nuolatos galvoja, kaip užimti dar pasitaikančias rinkoje nišas, tad ir kabrioletai palaipsniui darosi labiau prieinami, aišku, jei perkate ne ,,Ferrari” ar ,,Bentley Azure”. Geriausias pavyzdys – ,,smart roadster”, kuris pasirodys Europos miestų prekybos salonuose 2003 metų balandyje. Konstruktoriai panaudojo serijinio ,,smart” standųjį kėbulo karkasą ir gale sumontuotą pavaros bloką, tačiau ,,ištempė” tik 2500 mm ilgio mikroautomobilį iki visai padorių 3430 mm sportiškai atrodančios prailgintos priekinės dalies sąskaita. Toks kad ir mažas, bet naujos priekinės dalies su apskritais ksenoniniais priekiniuose sparnuose pasislėpusiais žibintais gana agresyviai atrodantis automobilis pašiepiančio kitų vairuotojų žvilgsnio jau nebesulauks, juolab kad spurtuoja jis kaip raketa ir išvysto 170 km/h maksimalų greitį. Tokie rodikliai – naujo trijų cilindrų variklio su turbokompresoriumi, išvystančio net 82 AG galingumą, ir nedidelio – tik 790 kilogramų – paties ,,smart roadster” svorio nuopelnas. Pailgėjusio ,,smart” važiavimo ir valdomumo savybės turėtų būti geresnės, nei standartinio modelio jau vien dėl pailgėjusios bazės, o ir šiaip jau nepriklausoma visų mažojo rodsterio ratų pakaba turi susidoroti su jai keliamais stabilumo ir komforto reikalavimais. Kaip ir bazinis ,,smart”, rodsteris turės tik vieną modifikaciją, kuri kainuos 17500 eurų.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *